ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: LXIII.2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: LXIII.2018

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: inspektor

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Gubinie

Wymiar etatu: pełny etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Organizacji i Spraw Obywatelskich

Data udostępnienia: 2018-08-21

Ogłoszono dnia: 2018-08-21 przez Barbara Zygadło

Termin składania dokumentów: 2018-09-03 00:00:00

Nr ogłoszenia: LXIII.2018

Id ogłoszenia: inspektor ds. obsługi Rady Miejskiej

Zlecający: Burmistrz Miasta Gubina

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie (w procedurze naboru mogą brać udział obywatele unii europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium rp, pod warunkiem posiadania znajomości języka polskiego, potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej),
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) wykształcenie wyższe o preferowanym kierunku: administracja, prawo,
4) brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) nieposzlakowana opinia,
6) podstawowa znajomość przepisów prawa z zakresu:
- ustawy z dnia 08 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U z 2018 poz.994),
- uchwały nr LVII.310.2014 Rady Miejskiej w Gubinie z dnia 6 listopada 2015r. w sprawie statutu Gminy Gubin o statusie miejskim
- zarządzenie nr XXXV.2017 Burmistrza miasta Gubina  z dnia 6 grudnia 2017r w sprawie regulaminu organizacyjnego urzędu miejskiego
7) wymagany trzyletni staż pracy, preferowane doświadczenie pracy w administracji.
b. Wymagania dodatkowe:
1) dyspozycyjność
2) umiejętność poprawnego redagowania pism urzędowych,
3) umiejętność opracowywania analiz, raportów i sprawozdań,
4) umiejętność obsługi komputera (program Word, Exel, poczta elektroniczna, umiejętność korzystania z zasobów internetowy),
5) wysokie kompetencje w zakresie komunikacji interpersonalnej,
6) odporność na stres,
7) gotowość podnoszenia kwalifikacji,
8) umiejętność bezkonfliktowej i twórczej pracy w zespole,
9) dynamika i aktywność działania,
10) zdolność kreatywnego i analitycznego myślenia.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) przygotowywanie zawiadomień i zaproszeń na posiedzenia Rady Miejskiej,
2) sporządzanie protokołów z posiedzeń Rady Miejskiej,
3) prowadzenie rejestru uchwał Rady Miejskiej,
4) prowadzenie  korespondencji Przewodniczącego Rady Miejskiej,
5) przekazywanie wniosków radnych zgłaszanych na sesjach Rady Miejskiej do wykonania odpowiednim   
    jednostkom i wydziałom Urzędu Miejskiego.
6) prowadzenie ewidencji wniosków i interpelacji radnych,
7) koordynowanie pracy łączników komisji Rady Miejskiej,
8) naliczanie diet radnym Rady Miejskiej.
 
1) przygotowywanie odpowiedzi na skargi obywateli, prowadzenie ich zbiorczej ewidencji i przekazywanie
     ich  wg właściwości,
2) przygotowywanie odpowiedzi na wnioski obywateli, prowadzenie ich zbiorczej ewidencji i przekazywanie
    ich wg właściwości,
3) wykonywanie zadań związanych ze sprawowaniem przez Burmistrza nadzoru nad  miejskimi instytucjami
     kultury i nieoświatowymi  jednostkami organizacyjnymi gminy.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

praca w budynku dwukondygnacyjnym przy ul.Piastowskiej 24 w Gubinie, stanowisko zlokalizowane na I pięterze budynku; stanowisko nie jest narażone na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy; budynek nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (brak windy, podjazdów); praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
 
 

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

>6

V. Wymagane dokumenty:

1) życiorys zawodowy (cv),
2) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe,
3) list motywacyjny zawierający uzasadnienie przystąpienia do konkursu,
4) kwestionariusz osobowy kandydata,
5) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwa umyślne,
6) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2018-09-03 00:00:00
b. Sposób:
wymagane dokumenty winne być złożone w zamkniętej kopercie z napisem "Nabór na wolne stanowisko inspektora ds.obsługi Rady Miejskiej w Wydziale Organizacji i Spraw Obywatelskich".
c. Miejsce:
oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać bezpośrednio w Centrum Informacyjnym Urzędu Miejskiego w Gubinie ul. Piastowska 24 lub drogą pocztową do dnia 03 września 2018r. (decyduje data stempla pocztowego), oferty, które wpłyną po ww. terminie nie będą rozpatrywane.

VII. Informacje dodatkowe:

kandydat, który w wyniku postępowania konkursowego zostanie zakwalifikowany do zatrudnienia, przed podpisaniem umowy o pracę zobowiązany będzie złożyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o braku prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne.
« powrót do poprzedniej strony