ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: XI .2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: XI .2018

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Referent do spraw księgowości

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Gubinie

Wymiar etatu: pełen etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Finansowy

Data udostępnienia: 2018-03-02

Ogłoszono dnia: 2018-03-02 przez Regina Midzio-Kaczmarek

Termin składania dokumentów: 2018-03-13 15:30:00

Nr ogłoszenia: XI .2018

Zlecający: Burmistrz Miasta Gubina

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie (w procedurze naboru mogą brać udział obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP, pod warunkiem posiadania znajomości języka polskiego, potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej),
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) wykształcenie wyższe o preferowanym kierunku : administracja, ekonomia, zarządzanie,
4) brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) nieposzlakowana opinia,
6) podstawowa znajomość przepisów prawa z zakresu:
- ustawy z dnia 08 marca 1990r. o samorządzie gminnym (j.t. Dz.U z 2017 poz.1875 z późn. zm.)
- ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (j.t Dz.U z 2017 poz.2077)
- ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych. (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1875 z późn. zm.)
- ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (j.t Dz.U z 2017 poz. 201 z późn. zm.) – dział III
- ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1221 z późn. zm.) – w szczególności dział IV, X, XI
- rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 04 listopada 2014r. w sprawie zwolnień z obowiązku prowadzenia ewidencji przy zastosowaniu kas rejestrujących (Dz.U z 2017 poz. 2454)
- ustawy z dnia 5 września 2016 r. o szczególnych zasadach rozliczeń podatku od towarów i usług oraz dokonywania zwrotu środków publicznych przeznaczonych na realizację projektów finansowanych z udziałem środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej lub od państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu przez jednostki samorządu terytorialnego. (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 280),
- ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2018 r., poz. 450) w szczególności dział II rozdział 2 ustawy.
7) wymagany dwuletni staż pracy, preferowane doświadczenie pracy w księgowości.
8) umiejętność obsługi komputera (program Word, Exel, poczta elektroniczna, umiejętność korzystania z zasobów internetowych)
b. Wymagania dodatkowe:
1) umiejętność poprawnego redagowania pism urzędowych,
2) umiejętność opracowywania analiz, raportów i sprawozdań,
3) dyspozycyjność,
4) wysoka kultura osobista,
5) umiejętność bezkonfliktowej i twórczej pracy w zespole,
6) dynamika i aktywność działania,
7) zdolność kreatywnego i analitycznego myślenia.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Sporządzanie na podstawie ewidencji VAT „cząstkowej” deklaracji VAT-7 oraz „cząstkowej” informacji podsumowującej w obrocie krajowym dotyczącej Urzędu Miejskiego.
2. Ustalanie zakresu wykorzystywania nabywanych towarów i usług do celów działalności gospodarczej dla Urzędu Miejskiego (ustalenie prewspółczynnika VAT).
3. Ustalenie  dla Urzędu Miejskiego proporcji VAT wynikającej z ustawy VAT.
4. Sporządzanie skonsolidowanej deklaracji VAT oraz informacji podsumowującej w obrocie krajowym i terminowe przekazywanie w formie elektronicznej do Urzędu Skarbowego.
5. Sporządzanie skonsolidowanych rejestrów VAT i terminowe przekazywanie w formie elektronicznej zgodnej ze strukturą Jednolitego Pliku Kontrolnego (JPK) do Krajowej Administracji Skarbowej.
6. Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych w systemie komputerowym STOCK, przechowywanie i sprawdzanie dokumentów dotyczących ruchu majątku trwałego (OT, MT, PT, AT, LT  i inne), sporządzanie sprawozdań dotyczących danych zawartych w prowadzonej ewidencji.
7. Sporządzanie na podstawie ewidencji księgowej oraz sprawozdań jednostkowych łącznej informacji o stanie mienia j.s.t. (gminy).
8. Prowadzenie ewidencji księgowej podatników podatku od środków transportowych od osób fizycznych i prawnych (przypisy, odpisy).
9. Przyjmowanie i kontrola deklaracji w podatku od środków transportu.
10. Prowadzenie czynności w zakresie przygotowania dokumentów dotyczących wszczęcia postępowania podatkowego w sprawie określenia zaległości w podatku od środków transportowych.
11. Przygotowanie decyzji określających zobowiązanie w podatku od środków transportowych.
12. Przygotowywanie zaświadczeń  w zakresie danych wynikających z prowadzonej ewidencji podatku od środków transportowych.
13. Zawieranie umów oraz rozliczanie dotacji udzielanych z budżetu gminy na finansowanie lub dofinansowanie zadań zleconych do realizacji organizacjom prowadzącym działalność pożytku publicznego.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Praca w budynku dwukondygnacyjnym przy ul.Piastowskiej 24 w Gubinie, stanowisko zlokalizowane na parterze budynku; stanowisko nie jest narażone na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy; budynek nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (brak windy, podjazdów); praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

wyższy niż 6%.

V. Wymagane dokumenty:

1) życiorys zawodowy (CV),
2) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe,
3) list motywacyjny zawierający uzasadnienie przystąpienia do konkursu,
4) kwestionariusz osobowy,
5) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwa umyślne,
6) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2018-03-13 15:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty winny być złożone w zamkniętej kopercie z napisem "Nabór na wolne stanowisko podinspektora w Wydziale Finansowym".
c. Miejsce:
Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać bezpośrednio w Centrum Informacyjnym Urzędu Miejskiego w Gubinie ul. Piastowska 24 lub drogą pocztową do dnia 13 marca 2018r. (decyduje data stempla pocztowego) na adres Urzędu Miejskiego w Gubinie. Oferty, które wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane.

VII. Informacje dodatkowe:

Kandydat, który w wyniku postępowania konkursowego zostanie zakwalifikowany do zatrudnienia, przed podpisaniem umowy o pracę zobowiązany będzie złożyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o braku prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne.
« powrót do poprzedniej strony